Agenții imobiliare

Pentru că imaginea vinde, fotografia imobiliară profesionistă este vitală

Piața imobiliară este, așa cum știm toți, caracterizată de o concurență acerbă. Se dau „lupte grele” între brokeri/agenții pentru proprietăți și clienți. Unii se ocupă de o singură zonă din oraș, iar alții nu. Unii activează pe piața de lux, iar alții pe cea medie. Unii sunt brokeri owneri, alții fac parte din agenții. Unii fac reprezentare, alții nu. Dar toți trebuie să facă față concurenței. O parte a înțeles că fotografia imobiliară profesionistă are un rol decisiv în această luptă. Ca să nu mai vorbim despre video. Cum ajută ele? Ne spun chiar clienții noștri:

 

  • potențialii clienți primesc informația completă din fotografii și vizitează proprietatea dacă vor să se asigure că este chiar așa cum au văzut-o în imagini

„De când faceți fotografii pentru proprietățile pe care le tranzacționăm, au crescut mult vizualizările pe website și au scăzut mult cele la proprietăți.”

 

  • se face economie substanțială de bani, timp și nervi din partea brokerului

„Mergem cu doar câțiva clienți, iar unul dintre ei cumpără sau închiriază. Se întâmplă chiar și cu primul. Am scăpat de turiști imobiliari.”

 

  • se schimbă în bine comportamentul clienților față de broker/agenție deoarece îl/o așează, fără să-și dea seama, în rândul celor care oferă servicii de bună calitate doar pentru că fotografiile arată foarte bine

„De când folosim fotograf profesionist pentru proprietățile pe care le tranzacționăm, clienții ne privesc altfel și se poartă mai frumos.”

 

  • vânzătorul înțelege eforturile pe care le face brokerul/agenția pentru a-i vinde proprietatea și realizează serviciile pe care le primește în schimbul comisionului

„Nu mai avem probleme cu clienții atunci când trebuie să încasăm comisionul pentru că au văzut ce am făcut pentru proprietate, chiar și fotografii sau video profesioniste.”

 

  • este o investiție pe termen lung în imaginea brandului. Să ai pe website numai fotografii realizate de profesioniști ridică nivelul de calitate la care este perceput de piață

„De câțiva ani folosim fotograf profesionist pentru proprietăți și deja se vede efectul. Avem o imagine mai bună în piață. Și clienții și concurența ne privesc altfel. Iar în ultima vreme facem și video proprietăților deosebite. Ne ajută mult la tranzacționare, dar și la imaginea brandului.”


Studiile din domeniu arată avantajele

Pe site-urile de anunțuri imobiliare sunt promovate sute de mii de proprietăți și toți vor să vândă repede și la un preț cât mai apropiat de cel listat. Cum poate să aleagă mai ușor cumpărătorul din atât de multe oferte? De ce este el atras și cum îl poți direcționa către a ta? Primul lucru la care se uită sunt fotografiile, iar cele mai multe anunțuri au poze slabe calitativ realizate cu telefonul. Așa că este foarte simplu să-l ajuți să o aleagă pe a ta folosind serviciile unui fotograf imobiliar profesionist. Studiile demonstrează că aceasta este cea mai bună, mai rapidă și mai ieftină cale de urmat.

  • Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste se vând cu 50% mai repede ca celelalte. (PR Newswire)

  • Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste primesc cu 118% mai multe vizionări online decât celelalte. (Imoto Photo)

  • Cumpărătorii petrec 60% din timpul în care caută o proprietate privind fotografiile și doar 20% citind descrierea și 20% citind despre agent/agenție. (The Wall Street Journal)

  • Locuințele cu fotografii profesioniste primesc cu 47% mai mult la prețul/mp. (cbsnews.com)

  • 83% dintre cumpărători susțin că fotografiile sunt foarte importante. (investordetails.wordpress.com)

  • Ai doar 2 (două) secunde să atragi atenția cumpărătorului cu un anunț fără fotografii și 20 de secunde cu unul cu fotografii. (marketleader.com)

  • Locuințele cu fotografii profesioniste pot fi vândute chiar și cu 16.000 de euro mai mult decât cele similare fără fotografii profesioniste. (marketleader.com)

  • Fotografiile profesioniste ajută ca propritățile se fie vândute cu 39% mai aproape de prețul inițial. (Imoto Photo)

  • Anunțurile cu proprietăți cu prețuri cuprinse între 400.000 și 500.000 de dolari se vând cu 18% mai bine în primele șase luni dacă au fotografii profesioniste. (Redfin)

 

This website uses cookies to improve your experience. Cookie Policy